BIBELSKOLA

Investera i din tro och gå ett år på bibelskola!

Längtar du efter att fördjupas i din bibel och få verktyg och vänner att ta med under hela livet? Då är bibelskola något för dig!

I Filadelfiakyrkan har vi två olika skolor vi är med och bygger, Bibelskola Sthlm och Equip Bible School. Läs mer om skolorna och klicka in på respektive hemsida för att få veta mer om ditt, förhoppningsvis, kommande år!

Bibelskola Sthlm

Bibelskolan där du mitt i Sveriges huvudstad får ta tid i bibeln och vara nära hjärtat av församlingslivet. Här får du växa som lärjunge och tillsammans med andra fördjupas i din tro i storstadsmiljö.

Equip Bible School

Bibelskolan på Cypern där du tillsammans med elever från olika delar av världen får tränas i att läsa och förstå bibeln. Utmanas i lärjungaskap och väx i din tro i en unik miljö!