Filadelfia Online

Bli månadsgivare i Filadelfia Online

Du kan gratis ta del av video- och ljudmaterial från Filadelfia Online. Bli stödmedlem och bidra ekonomiskt med 99 kr/månad.

Kontaktuppgifter hanteras enligt GDPR.

En kyrka i staden, landet, världen

Välkommen till Filadelfia Online

I den tid vi lever i och med den teknik som finns ser vi inget hinder att kyrka ska finnas tillgänglig för alla - oavsett var du är! Därför vill vi i Filadelfia vara en församling även för hela landet. Detta är vad vi kallar Filadelfia Online. Kyrka där du är.

Vad Filadelfia Online erbjuder:

Gudstjänster

Varje söndag kan du delta i gudstjänst där du är! Följ med på livegudstjänst på Facebook eller YouTube varje söndag 11.00 och upplev gudstjänsten i sin helhet. Eller se på predikan senare på våra kanaler.

Fördjupning

– Bibelstudier
– Församlings-kvällar
– Online bibelskola

– Konserter
– Spotifylistor
– Ljudböcker
– Podcast?

Resurser

– Studiehäften
– Smågrupps-verktyg

Hur är jag med i Filadelfia Online?

Gemenskap

Filadelfia Online är mer än bara resurser på nätet. Det är gemenskap som sträcker sig över hela landet som möts i en sak - vi vill bli medvetna efterföljare till Jesus, där vi är!

Bli en del av gemenskapen genom att signa upp dig för nyhetsbrev för att ta del av allt som händer från Filadelfia Online!

Bärare

Vill du ta gemenskapen en bit längre? Då kan du bli bärare av Filadelfia Online. När du är med som bärare så är du med och bidrar till denna nya form av kyrka. Du stöttar satsningar för vårt online arbete men också evangelisation i vårt land och missionsarbeten i andra delar av världen.

Vill du bli en bärare för Filadelfia Online? Skriv till oss så berättar vi mer!

Vad du är med och stöttar som bärare:

Nya initiativ

Vi arbetar löpande för att utveckla och göra nya initiativ från Filadelfia Online. Har du någon idé som du vill se verklighet i Filadelfia Online? Maila oss till online@filadelfiakyrkan.se.

Gakwende

Burundi är ett litet land i storlek med Småland och finns i hjärtat av Afrika med över 11 miljoner människor. Landet är otroligt vackert, men det är också ett av världens fattigaste länder där 1 av fem barn dör innan sin femårsdag.

När du är med som bärare så stöttar du skolhemmet i Gakwende.

Ledarutbildning

Ett utav de viktigaste vi gör i Burundi är att satsa på ledarutbildning. I ett land där ledarskap ofta handlar om makt och egoism så tror vi att ledare som följer Jesus är den absolut bästa medicinen för fred, framtid och trygghet.

Tack för att du är en del av Filadelfia Online!

Jag hoppas att Filadelfia Online ska ge dig en bra möjlighet att väva in bibelordet i din vardag och att du känner del av gemenskapen, oavsett vart i landet du befinner dig.

Niklas Piensoho, föreståndare Filadelfiakyrkan

Har du frågor om Filadelfia Online?

Maila till: online@filadelfiakyrkan.se