FG, FÖR DIG I HÖGSTADIET & GYMNASIET

Fearless Generation, också förkortat FG, är namnet på Filadelfias ungdomsverksamhet. På FG är alla ungdomar som går högstadiet och gymnasiet välkomna.

Fearless Generation är mer än olika event för dig som är ungdom. Det är ett sammanhang, en trygg plats mitt i Stockholm där du får möta andra ungdomar och ungdomsledare som stöttar dig i allt det ungdomstiden bär med sig.

Vi som församling tror på dig som är ung. Vi ser dig, vill ställa oss på din sida och tillsammans med dig möta dina utmaningar och olika säsonger i livet!

Läs mer om vad vi gör i Fearless Generation:

Young & fearless

FG Fredag

FG Fredag är navet i Fearless Generation. Här bjuder vi på skönt häng med go gemenskap, vi har gudstjänstfirande och roliga happenings. En perfekt plats att spendera dina fredagskvällar!

När och var ses vi?
Fredagskvällar 19.00–23.00
Filadelfiakyrkan, Rörstrandsgatan 5 (Baksidan)
Närmsta hållplats: St Eriksplan

Se vårt IG-konto för mer info om fredagskvällarna!

FG Konfa 24/25

Den 2 oktober 2024 börjar Stockholms skönaste konfa för dig som börjar åttan eller nian till hösten. Välkommen att haka på - anmälan är öppen!

Vill du veta mer om vår ungdomsverksamhet?

Kontakta vår verksamhetsansvarig för Fearless Generation.