Integritetspolicy

Denna sida innehåller information om hur vi hanterar personuppgifter för att ge en tydlig förståelse för hur vi samlar in, använder, skyddar eller på annat sätt hanterar dina personuppgifter.

Vilken personlig information samlar vi in från personer som besöker vår hemsida?
Vid registrering via formulär på vår hemsida kan du bli ombedd att lämna ditt namn, din mejladress, telefonnummer eller andra detaljer.

När samlar vi in information?
Vi samlar in informationen när du fyller i ett formulär, eller ger ifrån dig annan information på våra hemsidor. Exempel på detta kan vara vid biljettköp till ett evenemang eller när du fyller i att du vill ha vårat nyhetsbrev.

Vi behöver din mejladress för att:

• Skicka information som kan vara av intresse för dig.

• Lägga till den till vår utskickslista för att kunna skicka nyhetsbrev eller information om evenemang.

Kan jag avbryta min prenumeration av e-postutskick från Filadelfiaförsamlingen?
Ja, genom att klicka på ”avregistrera” i våra e-postutskick.

Hur skyddar vi din information?
Din personliga information lagras bakom säkrade nätverk och är tillgänglig för enbart ett begränsat antal personer som har speciella rättigheter till dessa system som är skyldiga att hålla informationen konfidentiell.

Alla eventuella transaktioner (för exemplevis ett evenemang) sker genom en leverantörspartner och lagras eller bearbetas inte på våra servrar.

Nej

Tredjepartsinformation
Vi säljer inte, byter eller överför på något annat sätt dina personuppgifter till några externa parter.

Om du vill avregistrera dig för att inte få fler mejl av oss i framtiden
Följ instruktionerna längst ner i varje mejl så tar vi direkt bort dig i våra utskickslistor.

Kontakta oss
Om du har några frågor angående vår integritetspolicy är du välkommen att kontakta oss enligt informationen nedan:

Tel: 08 – 457 09 00

E-post: hej@filadelfiakyrkan.se