Hitta din gemenskap

En del av det kristna livet är att göra just livet tillsammans med andra! Vill du hitta en gemenskap i Filadelfia? Här är några sätt du enkelt kan hitta en gemenskap för dig.

• Hitta kyrka nära dig

Filadelfia är en församling med många kyrkor. Filadelfiakyrkan hittar du i centrala Stockholm, men vi har kyrkor i Åkersberga, Tyresö och Ekerö också.

• Kom på gudstjänst

Att gå på gudstjänst är ett enkelt sätt att hitta gemenskap. Är du ny i kyrkan? Kom och prata med våra volontärer i vår Gästlounge efter gudstjänsten.

• Hitta en smågrupp

Hitta en smågrupp att dela livet och tron tillsammans med! Våra smågrupper syns i hemmen eller i Filadelfiakyrkan under veckan. Klicka på knappen för att veta mer!

• Bli volontär

Ett fantastiskt sätt att hitta din gemenskap är att tjäna tillsammans med andra! I Filadelfia finns många team att engagera sig i. Klicka på knappen och hitta ditt!

Bli medlem i Filadelfiakyrkan

Vi är många som kallar Filadelfiakyrkan för vårt andliga hem och därför valt att bli medlemmar i församlingen. Vägen till medlemskap går via personlig tro och dop. Vill du också bli medlem?